Web a sociální sítě jako Vaše výloha

Kamenné obchody mají výhodu výloh. A osobního kontaktu. Pokud ale podnikáte online, o tyto výhody tím pádem přicházíte. Nezoufejte, nejde vše do kytek. Jak na to, abyste zaujali klienty?

Úlohu výlohy přebírají sociální sítě (Tedy Facebook, Instagram, LinkedIn, čím dál tím oblíbenější TikTok a další) a samozřejmě také web.

Chápu, že na začátku podnikání to může být fakt pálka, platit si odborníky – webaře, fotografa, grafika, copywritera, popřípadě také korektora… Ale v tomto případě se Vám šetření nemusí zrovna vyplatit. Dokážete si Vy představit, že půjdete nakoupit a budete se spokojeně vracet do obchodu šeredného jako noc (kecám, noční obloha s miriádou hvězd je fakt pohádková nádhera, ale lepší přirovnání mě nenapadlo) a s protivnou prodavačkou/obsluhou? 

Jak tedy na web a sítě?

To, jak Vaše sítě a web vypadají a to, jak na nich konkrétně Vy působíte (a to i soukromě!), je neméně důležité. O nic méně důležité než produkt, který nabízíte. Lidé totiž nekupují jen Vaše zboží, ale také přidanou hodnotu, kterou tomu zboží, svým klientům, můžete nabídnout jen a pouze Vy sami.

Musí se u Vás cítít dobře. Musí Vám věřit. Musíte jim být sympatičtí. Měli by souznět s Vašimi hodnotami, tím si vlastně získáte jejich sympatie. Zkrátka podtrženo sečteno vyplatí se autenticita, ne jen slepé následování mustru, kterého jsou teď plné sítě, ale zároveň je potřeba mít na mysli pár věcí. Které to jsou?

Pár rad na konec

  • Pokud řešíte omezený rozpočet, zejména na počátku podnikání, očíhněte si, kde máte slabá místa a na ně se zaměřte. Je to grafika, nebo by se Vám spíše šikl korektor? Pomoc, kterou potřebujete, můžete také zkusit vybarterovat
  • To, jak na sítích působíte, je důležité ve všech sférách a to i v té soukromé. Myslete na to, než cokoli postnete, nebo někam přidáte komentář. Budujete si tak svou online identitu. 
  • Abyste mohli psát ty správné články a postovat příspěvky na sítě, musíte mít jasno ve svém ideálním klientovi. Nemůžete vyhovět všem. To je cesta do pekel. Pro koho Vaše produkty/služby jsou? Pro koho píšete? Kdo je ten Váš ideální klient?
  • Origiální design webu a sociánlích sítí. Budujte svou značku a to tak, abyste byli už od pohledu poznat. Buďte autentičtí, ale mějte na mysli také svého ideálního klienta, na kterého budou Vaše sítě a web působit. Můžete si zkusit také nastudovat psychologii barev.

Jaká sociální síť je Vaše oblíbená? Btw, nevěřte, že je facebook jednou nohou už v hrobě. Ve skupinách to pořád žije. 

Autorka článku

Jmenuji se Markéta Zaoralová a jsem velký snílek, odvěká milovnice příběhů, hlavně fantasy, a kromě toho také velká podporovatelka lidí na jejich cestě. Protože miluji příběhy a knihy, tak jsem si zvolila podporovat spisovatele na jejich cestě za napsanou knihou. Protože nejvíce miluji, když můžu vidět lidi kolem sebe růst. Jsem empatická, podporující, umím nakopnout do akce a dát knize řád.

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Nejnovější příspěvky

O mně

Jsem rozený knihomol a nadšený psavec. Věřím, že dobrých příběhů není nikdy dost. Pomůžu Vám vyprávět ten Váš. Kousek z mého světa najdete zde na blogu. Vítejte v mém království ;-) 

Sledujte mne

Kreativní písárna

- Zde začíná i Váš příběh -

Oblíbené články

  • All Post
  • Knižní doporučenka
  • Kreativní písárna
  • Rady & Tipy
  • Recenze knih
  • Rozhovory
  • Slova pro duši

Kreativní tipy pro Vaše psaní

Kreativní písárna

-Nebuďte na své psaní sami-

Rubriky

Edit Template

© 2023 Navrhla a vytvořila Viktorie Tiw

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy. View more
Cookies settings
Souhlasím
Nesouhlasím
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kdo jsme

Naše webová adresa je: http://marketazaoralova.cz.

Komentáře

Když návštěvníci zanechají na webu komentáře, shromažďujeme údaje zobrazené ve formuláři pro komentáře a také IP adresu návštěvníka a řetězec uživatelského agenta prohlížeče, abychom pomohli odhalit spam. Anonymizovaný řetězec vytvořený z vaší e-mailové adresy (také nazývaný hash) může být poskytnut službě Gravatar, abyste zjistili, zda ji používáte. Zásady ochrany osobních údajů služby Gravatar jsou k dispozici zde: https://automattic.com/privacy/. Po schválení vašeho komentáře bude váš profilový obrázek viditelný pro veřejnost v kontextu vašeho komentáře.

Média

Pokud na web nahráváte obrázky, měli byste se vyhnout nahrávání obrázků s vloženými údaji o poloze (EXIF GPS). Návštěvníci webu si mohou stáhnout a extrahovat jakákoli data o poloze z obrázků na webu.

Soubory cookie

Pokud na našem webu zanecháte komentář, můžete se přihlásit k ukládání svého jména, e-mailové adresy a webu do souborů cookie. Jsou pro vaše pohodlí, abyste nemuseli znovu vyplňovat své údaje, když zanecháte další komentář. Tyto cookies vydrží jeden rok. Pokud navštívíte naši přihlašovací stránku, nastavíme dočasný soubor cookie, abychom zjistili, zda váš prohlížeč přijímá soubory cookie. Tento soubor cookie neobsahuje žádné osobní údaje a po zavření prohlížeče je vyřazen. Když se přihlásíte, nastavíme také několik souborů cookie pro uložení vašich přihlašovacích údajů a vašich voleb zobrazení obrazovky. Přihlašovací soubory cookie vydrží dva dny a soubory cookie možností obrazovky vydrží rok. Pokud zvolíte "Zapamatovat si mě", vaše přihlášení bude trvat dva týdny. Pokud se odhlásíte ze svého účtu, přihlašovací soubory cookie budou odstraněny. Pokud upravíte nebo publikujete článek, uloží se do vašeho prohlížeče další cookie. Tento soubor cookie neobsahuje žádné osobní údaje a pouze označuje ID příspěvku článku, který jste právě upravili. Jeho platnost vyprší po 1 dni.

Vložený obsah z jiných webových stránek

Články na tomto webu mohou obsahovat vložený obsah (např. videa, obrázky, články atd.). Vložený obsah z jiných webových stránek se chová úplně stejně, jako kdyby návštěvník navštívil jinou webovou stránku. Tyto webové stránky mohou shromažďovat údaje o vás, používat soubory cookie, vkládat další sledování třetích stran a monitorovat vaši interakci s tímto vloženým obsahem, včetně sledování vaší interakce s vloženým obsahem, pokud máte účet a jste na dané webové stránce přihlášeni.

S kým sdílíme vaše údaje

Pokud požádáte o resetování hesla, vaše IP adresa bude zahrnuta v e-mailu pro resetování.

Jak dlouho vaše údaje uchováváme

Pokud zanecháte komentář, bude komentář a jeho metadata uchována po neomezenou dobu. Je to proto, abychom mohli rozpoznat a schválit jakékoli následné komentáře automaticky, místo abychom je drželi ve frontě na moderování. Pro uživatele, kteří se zaregistrují na našich webových stránkách (pokud existují), ukládáme také osobní údaje, které poskytují, v jejich uživatelském profilu. Všichni uživatelé mohou kdykoli zobrazit, upravit nebo smazat své osobní údaje (kromě toho, že nemohou změnit své uživatelské jméno). Správci webových stránek mohou tyto informace také zobrazit a upravovat.

Jaká práva máte nad svými údaji

Pokud máte účet na této stránce nebo jste zanechali komentáře, můžete požádat o zaslání exportovaného souboru osobních údajů, které o vás uchováváme, včetně všech údajů, které jste nám poskytli. Můžete také požádat, abychom vymazali veškeré osobní údaje, které o vás uchováváme. To nezahrnuje žádné údaje, které jsme povinni uchovávat pro administrativní, právní nebo bezpečnostní účely.

Kam se posílají vaše data

Komentáře návštěvníků mohou být kontrolovány prostřednictvím služby automatické detekce spamu.
Save settings
Cookies settings